lauantai 9. kesäkuuta 2012

Ei ole elämää, ilman ystävää

Pakko sanoo heti tähän postauksen alkuun, että oon varmaan maailman onnellisin tyttö, koska mul on maailman ihanimmat kaverit ! En tiiä ollenkaan mikä mulla eilen illalla iski, mutta aloin ajattelemaan mun kavereita ja tajusin miten tärkeitä ne oikeesti mulle on. Tottakai ne on ollut aina mulle tärkeit, mut jokaisel ihmisel on elämässään hetkiä, jolloin kavereit tarvii enemmän jopa ku normisti ja just semmosia kavereit ja ystäviä mul onneks on. Ne osaa tukee ku tukee tarttee. Love u guys !

Ylhäällä muutama kuva kuluneesta viikosta. Ravasin koko alkuviikon ajan Rosannalla, Keravalla, grillailtii  ja pidettii hauskaa. Eilinen päivä kuluki sit kavereidenkaa lagaillessa. Tänään käytii mamankaa taas kiertämässä muutamat kaupat ja kirpparit Keravalla päin, jonka jälkeen Joanna kävi meil nopsaa ja loppu päivän en ookkaan paljon muuta tehny ku syöny yli paljon ja katellu leffoja. 
Otin muutamat kuvat vasta ostetuista pitsipaidoista, joista puhuinkin jo muutama postaus taaksepäin, mutta jälleen kerran jostain kumman syystä Blogger ei suostu tekee yhteisyötä munkaa ja anna lisää niitä kuvia. mur
Loppuillan taidanki sit tapella tän blogin ulkoasun kanssa !

2 kommenttia: